فروش ویژه آبکش قاشقی

یک شنبه 11 شهريور 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه آبکش قاشقی

فروش ویژه آبکش قاشقی 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه آبکش قاشقی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . کاربرد این دستگاه مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 



آبکش قاشقی، محصولی بسیار کاربردی برای هر آشپزخانه. مورد نیاز تمام کد بانوان ایرانی. استفاده آسان و سریع. امکان استفاده با ظروف تفلون و ...
آبکش قاشقی محصولی جدید و بسیار کاربردی برای تمام آشپزخانه ها می باشد. این محصول که با جنس بدنه PVC تولید شده است بسیار با کیفیت می باشد و قابل استفاده برای ظروف تفلون و سایر ظروف می باشد. از این قاشق برای آب کشی میوه و سبزیجات در آشپزخانه استفاده می شود. این وسیله در رنگهای مختلف عرضه شده است که در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 10000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه آبکش قاشقی , فروش ویژه , فروش ویژه آبکش , فروش آبکش قاشقی , فروش آبکش , آبکش قاشقی , آبکش , آبکش قاشق , فروش ویژه آبکش قاشق , ویژه آبکش قاشق ,