مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی

سه شنبه 23 تير 1394
ن : علیرضا

مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی

نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مطلب را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات درتوسعه ی منابع انسانی 

تعداد صفحات: 100
فرمت : ورد (قابل ویرایش)


بیان مسئله تحقیق
   فناوری اطلاعات قبل از اينکه يک سيستم سخت‌افزاري و مجموعه‌اي از الگوها باشد يک نظام فکري و فرهنگي است و مي‌توان آنرا فرهنگ توليد اطلاعات ناميد. بدون ايجاد فرهنگ توليد اطلاعات، نظام فناوری اطلاعات نمي تواند دوام داشته باشد. بنابراين، آنچه در فناوری اطلاعات مهم است تفکر اطلاعات گرا است. فناوری اطلاعات از اتصال و ترکيب مجموعه‌اي از فکرهاي مفيد توليد شده شکل مي‌گيرد و کامپيوتر و ابر کامپيوترها و سيم و کابل و ابزارهايي از اين قبيل نيست. در فناوری اطلاعات، فکر انسانهاي خردمند است که توليد اطلاعات مي‌کند.
به‌طور کلي در مفهوم فناوری اطلاعات مولفه‌هاي زير وجود دارد: فرهنگ توليد اطلاعات، اطلاعات گرايي، جمع‌آوري اطلاعات، خلاصه سازي اطلاعات، تحليل‌گري، حساسيت اطلاعاتي، پردازش‌گري، تفکر شبکه‌اي، بهينه‌سازي، يکپارچه‌سازي، پژوهش‌نگري، روش‌سازي، ذخيره‌سازي، انتقال اطلاعات.


دانلود فایل

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , مقاله نقش فناوری , مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع , مقاله نقش فناوری اطلاعات در توسعه , مقاله نقش فناوری اطلاعات , نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , نقش فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع , نقش فناوری اطلاعات , نقش فناوری اطلاعات در توسعه , فناوری اطلاعات در توسعه ی منابع انسانی , فناوری اطلاعات , فناوری اطلاعات درمنابع انسانی ,