فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

دو شنبه 10 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying 

 با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز بشقاب پرنده سنسوردار را آماده نموده ایم. این بشقاب پرنده دارای چراغ ال ای دی که هنگام پرواز روشن می شود . همچنین این بشقاب پرنده دارای باطری داخلی با قابلیت شارژ و یک سنسور فوق العاده هوشمند می باشد . در جعبه این وسیله راهنمای فارسی نیز موجود است تا شما دوست عزیز بتوانید به راحتی با آن کار کنید . امید است شما از استفاده از این وسیله لذت کافی را ببرید :

 

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying. بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند. دارای سنسور فوق العاده هوشمند. دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند ...
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying محصول جدید و بی نظیری می باشد که حیرت همگان را بر می انگیزد. کافیست این محصول را روشن کنید تا پرواز بشقاب پرنده شروع شود و آن گاه شمایید که باید با دستتان آن را در هوا معلق نگه دارید. این محصول دارای سنسور فوق العاده هوشمند بوده و تا زمانی که دستتان را زیر آن بگیرید پرواز بشقاب پرنده ادامه خواهد داشت. بشقاب پرنده Super Flying دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و همچنین دارای برگه راهنمای فارسی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن چراغ های LED فوق العاده زیبا می باشد که در هنگام پرواز زیبایی خاصی را به بشقاب پرنده می بخشد!

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39800 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying , فروش ویژه , فروش ویژه بشقاب , فروش ویژه بشقاب پرنده , فروش ویژه بشقاب پرنده سنسور دار , بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying , بشقاب پرنده , بشقاب پرنده سنسور دار , بشقاب پرنده Super Flying ,