بررسی آماری بیماری ایدز

سه شنبه 10 آبان 1395
ن : علیرضا

بررسی آماری بیماری ایدز

بررسی-آماری-بیماری-ایدز

بررسی آماری بیماری ایدز

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 42

بخشی از متن:
بررسی آماری بیماری ایدز ؛ یک پروژه آماری است مناسب برای آمار و احتمالات و نیز آمار و مدلسازی که برای دانلود در 41 صفحه مهیا گردیده است .

 

کلمه  AIDS مخفف کلمات Acquired  Immune  Dificiency  Syndrom یا سندرم نارسایی ایمنی اکتسابی است .این بیماری یک بیماری ویروسی است که از طریق مقاربت جنسی ،تزریق خون آلوده به افراد یا فرو رفتن سوزن آلوده به خون بیمار به بدن سالم و یا از راه مادر به جنین منتقل می شود .

علائم بیماری در ابتدای ابتلا به آن شبیه یک سرماخوردگی معمولی است که پس از مدت بهبود می یابد و ممکن است بیماری اصلی سالها نهفته و خاموش بماند پس از گذشت ۷ تا ۱۰ سال بروز نماید.

علائم بیماری در مرحله حاد شامل ضعف عمومی و شدید ،بی اشتهایی مفرط ، احساس خستگی شدید و بالاخص بروز عفونت های مکرر به ویژه عفونت های تنفسی شدید و خطر ناک است که نهایتاً با تحلیل و از بین رفتن سیستم ایمنی بدن به علت تهاجم ویروس ایدز فرد از بین خواهد رفت برای پیشگیری از این بیماری  رعایت موازین اخلاقی در رفتار جنسی ، عدم استفاده از سرنگ استفاده شده توسط دیگران الزامی است بهترین راه پیشگیری از بیماری است .

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: بررسی آماری بیماری ایدز, دانلود پروژه آمار, دانلود پروژه آماری, تحقیق آماری, پروژه آماری, پروژه آمار, پروژه آمار و مدلسازی, دانلود پروژه آمار و مدلسازی, پروژه آمار و احتمالات, دانلود پروژه آمار و احتمالات, آمار ایدز در کشور, پروژه آمار ایدز در کشور, دانلود پروژه آمار ایدز در کشور, مقاله آمار ایدز در کشور, دانلود پروژه آمار ایدز, پروژه آمار ایدز,