دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی

دو شنبه 4 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی

دانلود-ترجمه-مقاله-تحقیقات-در-سیستم-تست-عملکرد-دریچه-ی-گاز-الكترونیكی

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 399

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو در 9 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

چکیده :

جریان ورودی هوا در سیلندر موتور توسط دریچه ی گاز الکترونیکی کنترل می شود . که بخشی مهم از کنترل در موتور های خودرو و دارای اثر مستقیم بر روی بهره وری سوخت و امنیت خودرو دارد . برای داشتن یک کیفیت مناسب تست عملکرد سیستم دریچه ی گاز الکترونیکی باید انجام شود که برای تولید کنندگان مهم بوده , و برای دستیابی به این آزمون دیچه ی گاز الکترونیکی طراحی براساس نرم افزارC++ وPC-6259 اقداماتی داده شده است . و اطلاعات کسب شده , از کنترل دریچه ی گاز برای PID ذخیره می شود . در حال حاضر سیستم با استفاده از دریچه ی گاز الکترونیکی در کارخانه ها نصب می شود . در مقایسه با دستگاه های تست اصلی این سیستم ثبات بیشتر و دقت بالاتری دارد . علاوه بر این 40% در زمان آزمون اطلاف زمان کاهش پیدا می کند .

کلمات کلیدی : دریچه ی گاز الکترونیکی  سیستم آزمون  زمان پاسخ

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, مقاله مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, دریچه ی گاز الکترونیکی, سیستم آزمون, زمان پاسخ, سیستم تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی, ترجمه مقاله تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی, مقاله تست عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی, مقاله عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی, دانلود مقاله عملکرد دریچه ی گاز الكترونیكی,