دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی بر مسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

دو شنبه 3 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی بر مسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS


دانلود-ترجمه-مقاله-کنترل-مبتنی-بر-مسطح-بودن-با-متغییر-خطی-زمان-در-سیستم-کنترل-ضد-قفل-abs

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی بر مسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 793

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی بر مسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS ؛ مقاله ای خوب برای رشته مهندسی مکانیک و مکانیک خودرو است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

 مقدمه:

در تئوری کنترل متغیر خطی با زمان LTV درسیستم مهم بوده است که از این وضعیت نه تنها زمانی که برخی ازپارامترهای سیستم تغییر می کند بلکه زمانی برای سیستم کنترل غیر خطی در نظر است و مشکل این است که توسط حالت خطی این سیستم در سراسر مسیر نزدیک مورد نظر منجر به یک مدل LTV می شود. برای سیستم های خطی محدود و ثابت، روش طراحی کنترل به خوبی شناخته شده است که توسط چند جمله ای با دو درجه کنترل به دست آمده که 50سال پیش توسط هوروویند معرفی شده است. جزئیات بیشتر در مراجع آمده است و این داده های کنترل، به عنوان کنترل کننده RST می باشند. هر چه روش طراحی انتخاب شده مناسب است، این روش قدرتمند براساس قرار دادن قطب ها و ارائه شکل بوده و آن نیز به دانستن جای قطب ها در سیستم حلقه بسته در ابتدا است. پس از آن با استفاده از اصول کنترل طراحی مسطح، مشکل قرار دادن قطب شامل تعمیل دینامیک سیستم حلقه بسته بوده که می تواند در ردیابی مشکل منجر شده و یک طراحی RST با دو درجه با انتخاب های طبیعی از قطب حلقه بسته به وجود آورد. در این طراحی، یک راه حل از بزوت به دست آمده و بسته به مدار برنامه ریزی شده است. مشکل کنترل طراحی RST در مورد سیستم های LTV با توجه به این واقعیت حل می شود که ضریب با عملکرد مشتق زمان همراه نیست علاوه بر این ساختار مجموعه ای از قطب های حلقه بسته پیچیده تر می باشد. در مورد این، مشکل قرار دادن قطب به تازگی توسط مارینس چو حل شده که برخی ازروش های فنی برای پیشنهاد ماتریس با زمان خطی است. این ها نکات کلیدی است که منجر به حل معادله بزوت در چارچوب می باشد. به منظور غلبه بر این در LTV یعنی انتخاب قطب مورد نظر در ابتدا و تعیین راه حل برای بزوت، ما در این مقاله پیشنهادی دررابطه با استرتژی کنترل صافی در مورد سیستم های متغییر با زمان توسعه یافته داریم. دیده می شود که با استفاده از دستور ناشی از صافی بر اساس کنترل در LTV بیان طبیعی از RSTبه دست می آید. این استراتژی با کنترل بر اساس استفاده از ناظر کمتر مقایسه شده است. مقاله به صورت زیر است. 

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: سیستم های خطی, سیستم کنترل ضد قفل abs, کنترل مبتنی بر مسطح بودن, مقاله مکانیک خودرو, دانلود مقاله مکانیک, مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, مقاله رشته مهندسی مکانیک,