دانلود ترجمه مقاله مدلی برای پیش بينی دمای احراق خودكار با استفاده از رویكرد كمی

دو شنبه 1 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله مدلی برای پیش بينی دمای احراق خودكار با استفاده از رویكرد كمی

دانلود-ترجمه-مقاله-مدلی-برای-پیش-بينی-دمای-احراق-خودكار-با-استفاده-از-رویكرد-كمی

دانلود ترجمه مقاله مدلی برای پیش بينی دمای احراق خودكار با استفاده از رویكرد كمی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 439

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مدلی برای پیش بينی دمای احراق خودكار با استفاده از رویكرد كمی ؛  مقاله ای برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو است که در 10 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

در حالی که مواد قابل اشتعال در صنایع وجود دارد، تجهیزات الکتریکی باید ضد انفجار برای کاهش خطر آتش سوزی و انفجار احتمالی باشند. دمای احتراق خودکار (AIT) از یک ماده قابل اشتعال مشخصه اصلی در تعیین مشخصات این تجهیزات ضدانفجار است. با این حال، با توجه به محدودیت  در ازمایشها، AITیک ترکیب تلفیقی از داده های مختلف است که بسیار متنوع بوده و تفاوت بین دستگاه های مختلف را بالاتر از ۳۰۰K را دارد. بنابراین ، یک روش موثر برای پیش بینی مواد قابل اشتعال AIT است که در این زمینه ضروری می باشد. در این مطالعه، یک مدل برای پیش بینی AIT از ترکیبات آلی با استفاده از روش ارتباط کمی (QSPR) ارائه شده است. این مدل از مجموعه ای از ۸۲۰ ترکیب آلی ساخته شده است که از پایگاه داده  DIPPR توسط موسسه مهندسی شیمی آمریکا پشتیبانی و جمع اوری شده است. این مدل از چهار توصیف مولکولی بهره  می برد که شامل الکتروتوپولوجیکال، نسبت پخش، کسر حجمی، ساختار اتمی می باشد. در ان مقدار R از یک مدل با مقدار ۰٫۰۹ ارائه شده است. که در ان خطا به طور متوسط ۶% بوده و به طور متوسط خطا در دمای ۳۶K می باشد. در حالیکه  در مقایسه با دیگر تحقیقات انجام شده، این مدل از بزرگترین مجموعه داده ساته شده است و علکرد رضایت بخشی دارد. در مقایسه با خطاهای تجربی شناخته شده در اندازه گیری، مدل ارائه شده براورد مناسبی از AIT را ارائه می دهد. بنابراین مدل ارائه شده می تواند از یک ترکیب براورد AIT باشد که هنوز هم به آسانی دقت مناسب را ندارد.

کلمات کلیدی: دمای احتراق خودکار, ساختار کمی,رگراسیون گام به گام .

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: دماي احتراق خودكار, ساختار كمی, رگراسيون گام به گام, مقاله مکانیک خودرو, مقاله رشته مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, کاهش خطر آتش سوزی,