دانلود فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer

سه شنبه 23 تير 1394
ن : علیرضا

دانلود فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer

فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این فیلم آموزشی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

 فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer

فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer

 

.: مدرس: پیمان بندی :.

کامل ترین فیلم آموزش اسکریپت فریر

آموزش کامل نصب و راه اندازی اسکریپت ویرچوال فریر برای اولین بار بصورت فارسی با توضیحات کامل از صفر تا صد

اسکریپت رایگان فروش کارتهای شارژ و محصولات مجازی Virtual Freer با پنل مدیریت بسیار ساده و کاربردی امکان دسته بندی محصولات، چینش محصولات، سفارش آنلاین و امکان اتصال به درگاههای خرید آنلاین داخلی امکان راه اندازی بسیار سریع یک وبسایت خرید و فروش آنلاین را به صاحبان وبسایتها می دهد. خرید محصول از فروشگاههای کارت شارژ ایجاد شده با Virtual Freer بسیار ساده است و اطلاعات خرید بلافاصله به ایمیل خریدار فرستاده می شود.
Virtual Freer از PHP و دیتابیس MySQL استفاده می کند و سادگی پنل مدیریت آن امکان راه اندازی سریع فروشگاه را به مدیر سایت می دهد. این اسکریپت به زبان فارسی است. توصیه می شود برای نصب آن از هاستهای لینوکس استفاده کنید.

نکته: نصب Virtual Freer در این آموزش توسط کنترل پنل cPanel انجام می گیرد. اما انجام مراحل نصب هیچ گونه وابستگی به کنترل پنل خاصی ندارد و اگر هاست شما از PHP و MySQL پشتیبانی کند معمولاً مشکلی در نصب نخواهید داشت. کافی است با کنترل پنل هاست دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer , دانلود فیلم , دانلود فیلم آموزش , دانلود فیلم آموزش کار , دانلود فیلم آموزش کار با اسکریپت , Virtual_Freer , فیلم آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer , فیلم آموزش کار , فیلم آموزش کار با اسکریپت , آموزش کار با اسکریپت Virtual_Freer , آموزش کار , آموزش کار با اسکریپت , آموزش کار با Virtual_Freer ,