فروش ویژه چاقو کارتی Sin Clair

یک شنبه 9 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه چاقو کارتی Sin Clair

فروش ویژه چاقو کارتی Sin Clair 

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، چاقو کارتی sin clair را آماده فروش نموده ایم . این چاقو در سایز کارت عابر بانک طراحی شده است و با کیفیت عالی دارای وزن 18 گرم می باشد . این محصول ، محصولی زیبا و متفاوت با طراحی هوشمندانه و منحصر به فرد به همراه مکانیسم قفل هوشمندانه برای باز و بسته کردن است . امید است تا شما از این محصول استفاده درست بنمایید :



چاقو کارتی Sin Clair، محصولی زیبا و متفاوت با طراحی هوشمندانه و منحصر به فرد. مکانیسم قفل هوشمندانه برای باز و بسته کردن.
چاقو کارتی Sin Clair اولین چاقو تولید شده در ابعاد یک کارت اعتباری (عابر بانک) می باشد که دارای سه حالت مبتکرانه و جدید برای تاشدن و تغییر شکل دادن به چاقو از اندازه کارت اعتباری به سایز یک چاقوی کاربردی می باشد که می توانید آن را همیشه در کیف پولتان به همراه داشته باشید. وزن چاقو کارتی Sin Clair تنها 18 گرم بوده در عین حال فوق العاده با کیفیت و تیز می باشد و استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه چاقو کارتی Sin Clair , فروش ویژه , فروش ویژه چاقو , فروش ویژه چاقو کارتی , چاقو کارتی Sin Clair , چاقو کارتی , چاقو Sin Clair , فروش میژه چاقو , چاقو کارتی شکل ,