فروش ویژه مجموعه آموزشی پیرایش مردانه

چهار شنبه 5 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مجموعه آموزشی پیرایش مردانه

فروش ویژه مجموعه آموزشی پیرایش مردانه 

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز مجموعه آموزشی پیرایش مردانه را آماده نموده ایم . آیا میخواهید به سادگی یک آرایشگر حرفه ای آقایان شوید ؟ به راحتی با این مجموعه فوق العاده میتوانید آرایشگری را یاد بگیرید. این مجموعه آموزشی با متد ویدال ساسون ، معروفترین آرایشگر دنیا تهیه شده و در اختیار شما دوستان و هموطنان عزیز قرار گرفته است . ما این مجموعه را به درخواست شما تهیه نموده و در اختیار قرار داده ایم . امید است تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود :

 

آموزش پیرایش مردانهبا متد ویدال ساسون، معروفترین آرایشگر دنیا. به سادگی به یک آرایشگر حرفه ای آقایان تبدیل شوید. بیش از 250 دقیقه فیلم آموزشی فارسی ارزشمند سطح 1 جهانی.
این مجموعه آموزشی، برگرفته از یکی از معتبرترین و اصولی ترین آموزشهای کوتاهی و پیرایش مردانه دنیا تحت عنوان ABC Mens Cutting Hair است که توسط اساتید مسلم آرایشگری مردانه دنیا، از گروه Vidal Sassoon آموزش داده شده است.
تکنیک های آموزش داده شده آرایشگری این مجموعه همان چیزیست که شما برای آشنا شدن با اصول و تکنیکهای پیرایش مردانه و همچنین تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای نیاز دارید. این مجموعه شامل بیش از 250 دقیقه آموزش ویدیویی پیرایش مردانه به زبان فارسی است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزشی پیرایش مردانه , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزشی , فروش ویژه مجموعه آموزشی پیرایش , مجموعه آموزشی پیرایش مردانه , فروش ویژه , مجموعه آموزشی , مجموعه آموزشی پیرایش , پک آموزشی پیرایش مردانه , پک آموزشی پیرایش , آموزش آرایشگاه ,