هزینه یابی بر مبنای فعالیت

سه شنبه 9 آبان 1395
ن : علیرضا

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 132

 

بخشی از متن:
هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مطلب آموزشی مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 60 و به تفصیل صفحه تهیه شده است.

 

 
قسمتی از متن
 
روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، سیستم طرح ریزی هزینه ها با تاکید بر فرایند مستمر بهسازی است . در این روش ، شناسایی فعالیت های ارزشمند از یک سو و شناسایی فعالیت های  بی ارزش از سوی دیگر ، تشویق می شود . و برای حذف فعالیت های بی ارزش کوشش بعمل می آید .
به بیان دیگر روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت را میتوان برای شناسایی و حذف فعالیت هایی به کار برد که هزینه محصول را بالا می برند بدون آنکه ارزش افزوده ای برای محصول ایجاد کنند . هزینه اضافه شده و بدون ارزش ، هزینه آن گروه از فعالیت هایی است که می توان آنرا حذف کرد بدون اینکه کاهشی در کیفیت محصول و عملکرد یا ارزش آن رخ دهد . 
 
بدین ترتیب ، بکار گیری روش هزینه یابی بر مبتنی فعالیت میتواند به کاهش هزینه ها از طریق حذف فعالیت های اضافی و غیر سودمند و یافتن راههای جدید و اقتصادی برای انجام فعالیت های با ارزش و اثر بخش بیانجامد .
 
کاهش در هزینه ها نیازمند تشریک مساعـی مدیران ، کارکنان تولید و فروش ، حسابداران ، مهندسان و سایر دست اندر کاران مربوط ، به منظور بررسی کامل و شناخت فعالیت هایی است که یک محصول مصرف می کند . 
سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، از لحاظ مفهومی ردیابی ...................

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت, تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت, هزینه یابی بر مبنای عملکرد, پروژه های حسابداری, پروژه رشته حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, تحقیق حسابداری, پروژه حسابداری, مقالات حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله هزینه یابی بر مبنای فعالیت, تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت, پروژه هزینه یابی بر مبنای فعالیت,