دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل جریان در یک توربین توربوشارژر کوچک

دو شنبه 5 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل جریان در یک توربین توربوشارژر کوچک


دانلود-ترجمه-مقاله-تجزیه-و-تحلیل-جریان-در-یک-توربین-توربوشارژر-کوچک

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل جریان در یک توربین توربوشارژر کوچک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 3143

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل جریان در یک توربین توربوشارژر کوچک ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو در 21 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

 

چکیده:

فرصت ها و محدودیت های شبیه سازی یک بعدی جریان مداوم و نا پایدار و شبیه سازی سه بعدی آن در توربین توربو شارژر با پره های کم با حجم 1/7 lit به صورت تجربی و عددی ارائه شده است. اعتبار نتایج شبیه سازی و نتایج تجربی و راه اندازی آزمون برای موتور توربو شارژر در دینا موتور بوده و پارامترهای عملکرد، آماده بوده و در سرعت های مختلف موتور اندازه گیری شده است. فرم مکمل هسته و پره روتور، مدل شده اند. مطالعات مش انجام شد، و بهترین آن ها انتخاب شده و مناسب ترین آن ها بر اساس تابع بعد محاسبه شده است. دو راه مدل سازی این قسمت دوار شامل فریم مرجع(MFR) و مش اسلایدی (SN) می باشد که در نظر گرفته شده است. در نهایت تغییرات پارامترهای عملکرد توربین به وسیله پالس های فرکانس مورد مطالعه قرار گرفته و نتیجه گرفته شد که جریات ناپایدار سه بعدی مورد نیاز برای گرفتن نتایج خوب برای مدل سازی توربین است. نتایج به دست آمده در اینجا در شبیه سازی سه بعدی جریان های قابل تراکم و ناپایدار در توربو شارژ توربین است که مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: محاسبات دینامیک سیالات  جریان ناپایدار  جریان قابل تراکم  جریان دوار- موتور SI  شبیه سازی.

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, مقاله مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, محاسبات دینامیک سیالات, جریان ناپایدار, جریان قابل تراکم, جریان دوار, موتور si, توربین توربوشارژر کوچک, شبیه سازی توربین, تجزیه و تحلیل جریان در یک توربین توربوشارژر کوچک, توربین توربوشارژر کوچک, مقاله توربین توربوشارژر کوچک,