دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

دو شنبه 3 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

دانلود-ترجمه-مقاله-سیستم-ترمز-ضد-قفل-بدون-سنسور-هوشمند-برای-وسایل-نقلیه-الکتریکی-بدون-جاروب-کننده

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 2331

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده ؛ مقاله ای خوب برای رشته مهندسی مکانیک و مکانیک خودرو است که در 27 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

موتورهای بدون جاروب کننده به طورفزاینده ای در طرح های مختلف در وسایل الکتریکی به دلیل ارزش اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله یک سیستم ترمز ضد قفل بدون حسگر (ABS)برای خودروهای بدون جاروب که دارای ارزش اقتصادی هستند، ارائه شده است. پیشنهاد راه حل حذف نیاز به نصب و راه اندازی سیستمABS جداگانه معمولی بدون سنسور درهر قسمت از وسیله نقلیه نیاز است. این مقاله همچنین نشان می دهد که هر دو از لحاظ تجربی و نظری، شکل کلی از ولتاژ خروجی از سیستم ABS معمولی بدون سنسور با جریان DC بدون سیستم جاروب (BLDC) در موتور با بازگشت نیروی الکتروموتیو همراه است. سیستم پیشنهادی بدون سنسور پیشنهادی می تواند به کاهش هزینه های ساخت و نگه داری خودرو منجر شده و به طور قابل توجهی بهبود عملکرد سیستمABS توسط برآورد دقیق سرعت چرخ و شناسایی جاده با استفاده از پردازش سیگنال را دارد. سیستم بدون حسگر به طور گسترده با استفاده از سخت افزار ABS واقعی مورد آزمایش قرار گرفت. آزمایش نشان داد که دقت سیستم بدون حسگر پیشنهادی، برآورد سرعت چرخ رانش BLDC را نسبت به سیستم ABS تجاری بدون سنسور بالاتر نشان داده است. علاوه بر این سیستم ABS بدون حسگر برای نیروی محرکه با موتور DC بدون جاروب مقایسه شده و نتایج نشان داد که سیستم ABS بدون حسگر جاروب کننده دقت و بهتر و استحکام قابلیت اطمینان در مقایسه با ABS بدون سنسور برای موتور DC دارد.

کلید واژه ها: سیستم ترمز ضد قفل (ABS)  موتور بدون جاروب تبدیل موج پیوسته CWT  تبدیل موج گستر (DWT)  وسیله نقلیه الکتریکی EV  تکنولوژی چرخ، ترمز احیا کننده، ABS بدون حسگر.

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: سیستم ترمز ضد قفل, موتور بدون جاروب, تبدیل موج پیوسته cwt, ترمز احیا کننده, ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند, مقاله مکانیک خودرو, دانلود مقاله مکانیک, مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, مقاله رشته مهندسی مکانیک,