دانلود ترجمه مقاله ویژگی های انتخاب سیالات با اشتعال خودكار یونی

دو شنبه 2 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله ویژگی های انتخاب سیالات با اشتعال خودكار یونی


دانلود-ترجمه-مقاله-ویژگی-های-انتخاب-سیالات-با-اشتعال-خودكار-یونی

دانلود ترجمه مقاله ویژگی های انتخاب سیالات با اشتعال خودكار یونی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 643

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله ویژگی های انتخاب سیالات با اشتعال خودكار یونی ؛ مقاله ای در رشته مهندسی مکانیک حرارت و سیالات است که برای دانلود شما در 11 صفحه ترجمه شده است .

 

 

چكيده:

در حالي كه در مقايسه با حلال هاي معمولي داريم، سيالات يوني با نوسانات كم خود شناخته شده اند. بنابراين انها معمولا به عنوان حلال هاي مناسبي  تا كنون به جاي حلال هاي الي در نظر گرفته شده اند و براي از بين بردن الودگي هاي الي استفاده مي شوند. از انجا نوسانات كم، سيالات يوني در نظر گرفته شده را دارد، اشتعال انها در مطالعات قبلي بررسي شده است. با اين حال مطالعات اخير نشان مي دهد كه سيالات يوني قابل اشتعال مي باشد. در اين مطالعه ويژگي هاي سه سيال يوني قابل احتراق خودكار شامل متيل ميادازولايم-اتيل سولفات و هگزيل-متيل ميدازولايم و دسيل متيلاميدالزيولوم مي باشد. دماي خودكار احتراق از اين سه سيال يوني با توجه به روش ASTM-E659 بوده و اندازه گيري تغييرات كالري آن براي بررسي حرارتي ويژگي هاي تجزيه وآن استفاده مي شود. نتايج تجربي نشان مي دهد كه درجه حرارت احتراق خودكار در مواد ذكر شده در بالا به ترتيب 423.1 و 452.1 و 441.5 درجه سانتيگراد مي باشدذ. با توجه به كد MFPA70 ، تجهيزات الكتريكي براي نزديك شدن به اين سيالات يوني نياز به كدهاي T1 و T2 و T3 دارد. نتايج اسكن حرارتي انها نشان مي دهد كه تمام اين سه سيال يوني در دماي پايين تر از دماي احتراق خودكار تجزيه مي شود. لازم به ذكر است كه تجزيه اتيل-متيلاميدوزولايم-اتيل سولفات گرماگير بوده كه به وضوح براي دماي احتراق خودكار مشاهده مي شود كه واكنش اكسيداسيوني در ان انجام شده و بخارات جزء محصولات تجزيه ان مي باشد و واكنش اكسيداسيون از بخارات سيالات يوني انجام نمي شود.

كليدواژه ها: دماي احتراق يوني، سيالات يوني، روش ASTM-E659

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: ویژگی های انتخاب سیالات با اشتعال خودكار یونی, دمای احتراق یونی, سیالات یونی, روش astm, e659, واكنش اكسيداسيون, دانلود مقاله مکانیک, دانلود مقاله مکانیک سیالات, مقاله رشته مکانیک سیالات, مقاله رشته مکانیک, مقاله مهندسی مکانیک, اشتعال خودكار یونی,