ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه دروسایل نقلیه

دو شنبه 1 آبان 1395
ن : علیرضا

ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه دروسایل نقلیه

ترجمه-مقاله-پدیده-های-وابسته-به-موقعیت-در-طول-غیر-فعال-شدن-مبدل-های-کاتالیزوری-سه-راهه-دروسایل-نقلیه

ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه دروسایل نقلیه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 441

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پدیده های وابسته به موقعیت در طول غیر فعال شدن مبدل های کاتالیزوری سه راهه در وسایل نقلیه ؛ مقاله ای برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو است که در 14 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

روش های نقشه برداری برای توصیف برخی از پدیده های وابسته به موقعیت در مبدل های کاتالیزوری سه راهی توسعه یافته اند. فعالیت نمونه های کوچک برای حذف CO و NO و پروپن و پروپان از یک مخلوط شبیه سازی شده تحت شرایط کمی منحصر به فرد در یک تیم جریان و ارتباط با سطح اندازه گیری شد. آلودگی توسط تابش اشعه ی X از (PIXE) با XRD استفاده شد و به دنبال تغییرات ساختاری در آن بود. در عمل به بررسی مجموعه  قابل توجهی ازمبدل که استفاده گسترده ای در وسایل نقلیه بوده است اتفاق افتاد. سه نوع ازاین مبدل ها از وسایل نقلیه در نظر گرفته شد که یک تست انتشار استاندارد برای آن ها انجام شد که در اینجا مورد بحث است. در مورد این باید گفت از دست داده سطح و CO و هیدروکربن و NO و فعالیت زیادی داشته و با رسوب فسفر همراه بوده است. اندازه گیری XRD نشان می دهد که درجه حرارت عاملی به اندازه کافی بالا است که منجر به شکل گیری آرتو فسفات سدیم شده و رشد قابل توجهی در اندازه ی ذرات سریا به وجود آمده است. همچنین مبدل دوم نشان می دهد که در آن NO قابل توجهی در فعالیت ها از دست رفته و سطح بالایی از سرب را داشته است. مبدل سوم از همان نوع بوده که با حذف کمتر NO همراه بوده است. اما CO و پروپن بیشتر در مبدل وجود داشته اند. این با از دست دادن سطح منطقی ناشی از یک دوره بیش از حد بود تحت شرایط خاص با اندازه گیری XRP شکل گیری آلومینات برم و هگزا آلومینات منیزیم و باریوم و مشخصه  این می باشد نشان می دهد.

کلمات کلیدی:

مبدل کاتالیستی  یکپارچگی- آلودگی  آلومینات سدیم- هگزا آلومینات  منیزیم و باریوم.

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسب‌ها: مبدل کاتالیستی, مقاله مکانیک خودرو, مقاله رشته مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, مقاله مکانیک سیالات, هگزا آلومینات, آلومینات سدیم, منیزیم و باریوم,