پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی

یک شنبه 2 بهمن 1394
ن : علیرضا

پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی

پایان-نامه-بازی-سازی-توسط-نرم-افزار-های-گرافیکی-سه-بعدی

پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید 

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 81
حجم فایل: 12352
قیمت: : 35000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
بازی سازی به معنای ساختن بازیهای رایانه‌ای است که ساخت بازیهای رایانه‌ای با نرم‌افزار‌هایی انجام می‌شود که به این نوع از نرم‌افزارها انجین  می‌گویند. انجین چیست؟ انجین‌ها نرم‌افزارهای ساخت بازی هستند. نرم‌افزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرم‌افزار‌ها بعد از سیستم عامل‌ها هستند، زیرا نرم‌افزارهای ساخت بازی از اجرای زیادی تشکیل شده‌اند، از قسمت‌های مختلف می‌توان به ادیتور، کامپایلر و امکانات جانبی مانند پارتیکل نام برد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول     
1-1) مقدمه 
1-2) وضعیت ایران در صنعت ساخت بازی 
1-3) انجین یونیتی  
1-3-1) ویرایشگر اسکریپت     
1-3-2) زبان برنامه‌نویسی     
1-3-3) آبجکت‌ها و مدل‌ها     
1-3-4) شیدر     
1-3-5) عوارض زمین     
1-3-6) فیزیک     
1-3-6) اجسام سخت (RIGIDBODIES)     
1-3-7) شبیه‌ ساز اتومبیل     
1-3-8) نور پردازی و سایه     
1-3-9) رندرینگ و افکت‌های تصویر     
1-3-10) صدا در یونیتی     
1-3-11) سیستم ذرات  
1-3-12) پلتفرم‌های خروجی     
1-3-13) منابع آموزشی     
1-3-14) قیمت     
فصل دوم     
2)- معرفی نرم افزارها  
2-1)3D MAX  
2-2) ZBRUSH  
2-3) MARI     
2-4) TEXTUREMAKER  
2-5) ADOBE PHOTOSHOP     
2-6) MAYA  
2-7) ADOBE AFTEREFFECTS     
2-8) MAGIX MUSICMAKER     
فصل سوم     
3)- آموزش   
3-1)- بازی در نمای کلی 
3 - 2) داستان (STORY) 
3-3)- طراحی دوبعدی کاراکتر (CHARACTER_2D DESIGN) 
3-4)- مدل سازی سه بعدی کاراکتر (CHARACTER_3D MODEL)   
3-5)- ریگینگ کاراکتر (CHARACTER_RIGGING)   
3-6)- انیمیشن کاراکتر (CHARACTER_ANIMATION)
3-7)- اسکریپت های رفتاری (CHARACTER_BEHAVIOURSCRIPT)
3-8)- افکت کاراکتر (CHARACTER_EFFECT)
3-9)- ساخت آهنگ و صدای کاراکتر(CHARACTER_AUDIO,MUSIC)
3-10)- آماده سازی کاراکتر (PREPARING CHARACTER)
3-11)- صحنه (LOCATION)
3-12)- طرحی دو بعدی صحنه (LOCATION_2D DESIGN)     
3-13)- مدل سه بعدی صحنه (LOCATION_3D MODEL)
3-14)- بافت صحنه (LOCATION_TEXTURE)
3-15)- ساخت صدای صحنه (LOCATION_SOUND)
3-16)- آماده سازی صحنه (PREPARING_LOCATION)
3-17)- خروجی بازی با گیم انجین (GAMEENGINE_BUILD THE GAME)
فصل چهارم     
4)- نتیجه گیری  
فهرست شکلها 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، فناوری ، کامپیوتر ، IT ، شبکه، بانک شماره موبایل، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , دانلود نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , دانلود پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , پایان نامه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , توسط نرم افزار های گرافیکی , دانلود پروژه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , پروژه بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , دانلود تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی سه بعدی , دانلود تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , تحقیق بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , بازی سازی توسط نرم افزار های گرافیکی , طراحی دوبعدی کاراکتر , مدل سازی سه بعدی کاراکتر ,